17 lutego 2010

jestem ....

chyba odnalazłam swój brakujący element - piąty element - z miłości do Bruce'a Willisa :) ... element ów odpowiada za realizację pomysłów :))) mam nadzieję, że się znów gdzieś nie zapodzieje .... a przynajmniej nieprędko :D
z tęsknoty za kolorem - Mila i Bruce :D


a teraz inna bajka - i to wcale nie jest przenośnia !
dostałam pierwsze wyróżnienie !!! jestem w szoku !!!!
obdarowała mnie nim AGAW - bardzo dziękuję - jednak nie potrafię wybrać blogów, którym mogłabym przekazać to wyróżnienie - najlepiej widać po moim pasku bocznym jak wiele rzeczy mnie interesuje, jak wiele rzeczy mi się podoba, jak wiele blogów inspiruje i fascynuje....
czujcie się obdarowane wszystkie :D



a teraz jeszcze bajka o kolorach :)




mam nadzieję, że podobają się Wam moje kolory :D

3 komentarze:

skrzatka pisze...

Oj tak, podobają mi się Twoje głębokie, nasycone kolory!

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

jasne, że tak!:)))

timboctou pisze...

dobrze, że już jesteś :* kolory piękne i puchate :) to ja czekam teraz na Twoje przedwiośnie :) bo już tak bardzo męczy ta zima...