15 sierpnia 2009

poproszę o ....

solidnego kopniaka w celu wzięcia sie do roboty jakowejś konkretnej, do zrealizowania pomysłów, których jest baaardzo dużo...

może ktoś by na mnie nakrzyczał, albo zaszantażował w jakiś przebiegły sposób.........

pokażę Wam mojego misia (jednego z wielu;P ) i idę szorować łazienkę :) 

a jak wróce to mam nadzieję zastać tu jakiś szantażyk, albo kopniaczek malutki....

proooooooszę   :D

myślę

i myślę....

i zabieram się do roboty konkretnej - ja współczesny Syzyf (a może Syzyfka ;P )  ......  łazienka mnie wzywa :D

3 komentarze:

rafija pisze...

eee, no kopac nie bede ;)
do roboty kobieto, bo pomylsy pouciekaja, a łazienka nie ;)
ps. no chyba, ze zapisujesz ?
pozdr

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

FANTASTYCZNE ZDJĘCIA MISIA I PIŁKI TEJ!!!
FANTASTYCZNE!!!

Anonimowy pisze...

o boziu!!!
mam takiego misiaka!!!
francuza!!!
mój ma co prawda obdarte ucho i jest nieco szczuplejszy ale może być jego bratem bliźniakiem!