25 kwietnia 2009

fotografia

zadziwiające są możliwości obróbki cyfrowej zdjęć...
fotografia nie jest moim hobby - jeszcze - za mało o niej wiem, ale daje mnóstwo frajdy. niesamowite jak dziwne rzeczy można stworzyć :)
punktem wyjścia jest bardzo kiepskie technicznie zdjęcie sikorki zrobione w czwartek w Ogrodzie Botanicznym




i dalej











ja oczywiście zdaję sobie sprawę, że dla kogoś kto się zna na fotografii i na obróbce komputerowej to głupoty są, jednak mnie to fascynuje nieodmiennie :D

detale i różnice są najlepiej widoczne na powiększeniach tych zdjęć

2 komentarze:

Dinolka pisze...

Wygląda na to, że dobrze się bawiłaś :D Ja z fotografią nie mam za wiele wspólnego, zdjęcia zawsze robi mój brat :P

Pozdrawiam!

zmorka pisze...

Programy graficzne to fajna sprawa ;) Baw się dobrze :D