18 kwietnia 2009

wyzwanie art-piaskownicy

pierwszy raz zrobiłam cardlift wyzwaniowy
pierwszy raz zrobiłam cardlift
pierwszy raz zrobiłam cokolwiek prócz kartek na Boże Narodzenie i zakładek....
oto efekt mojej pracy.........................





bardzo proszę o wyrozumiałośc.....

a teraz pokażę Wam jeszcze co upolowałam w sklepie z tzw. badziewiem - w którym zresztą bywałam kiedyś stałą klientką - teraz nie jestem już stałą z powodu małej powierzchni mojego mieszkania :D

to jest portret metalowej ramki na zdjęcia

a to mój......

7 komentarzy:

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

OBY nie ostatnia!!!!
KARTKA JEST REWEWLACYJNA!!!!

a ramka jest ... no cudna :-)))

timboctou pisze...

wyrozumiałość??!! ta kartka jest świetna! jak dla mnie to jest najlepszy cardlift ze wszystkich, a ptaszek... boski :)

mamuta pisze...

Świetny lifcik, cieszę się, że się zmobilizowałaś, debiut wyzwaniowy wielce udany :*

kobens pisze...

pikna kartelucha! odważne kolory, "mroczny ptak" i TE liście!!! wygrasz jak nic... :)

ki_ma pisze...

dzięki Kobiety za dobre słowa :D
wygram czy nie - to sprawa drugoplanowa (choc na pewno ekscytująca) - ważne że się odważyłam coś zrobic i pokazac, a najważniejsze, że się Wam spodobało :D

Zielicha pisze...

Karteczka super!
Pozdrawiam :D

aulik pisze...

świetna!
mroczna ale wcale nie smutna :) no i te listki...:)