16 maja 2009

o kobietach


nie jestem dziką fanką Kuby Wojewódzkiego, ale najbliższy jego program na pewno obejrzę :))
jego Gościem będzie Pani Maria Czubaszek, którą uwielbiam ! Jej poczucie humoru jest mi bardzo bliskie. jedno zdanie z najbliższego programu - "wszystkie kobiety są piękne, tylko po niektórych tego nie widać, co widać po mnie..." - nic dodać nic ująć... :D
W chwilach dołowych zawsze można sobie powiedzieć - jestem piękna tylko po mnie tego nie widać - :DD

aha, przedstawiam Wam jeszcze jednego mojego domownika ,
oto i on :



zakupiony dziś, jeszcze bez imienia:)
będę wdzięczna za wszystkie wskazówki dotyczące opieki nad moim kwiatkiem, nie mam doświadczenia w opiece nad storczykami :)

z góry dziękuję

2 komentarze:

zmorka pisze...

Podlewaj wodą destylowaną lub przegotowaną, podlewa się najlepiej zostawiając na godzinę w jakiejś misce czy innym wysokim dość naczyniu zalane na 3/4 wysokości doniczki, latem podlewać raz na tydzień, zimą na 2 (musi mieć zupełnie wyschnięte podłoże przed następnym podlaniem). Lubią światło, ale wcześnie rano, później można łatwo oparzyć liście (okno wschodnie, od 10,30 cieniować żaluzjami albo firanką - latem) Nie może zalegać mu woda w podstawce! Jak przekwitnie, to trzeba skrócić pęd :)

ki_ma pisze...

dzięki wielkie ! najgorzej będzie ze wschodnim oknem - albo się przyzwyczai do nocnego życia i światła popołudniowego - okna zachodnie mam - albo będę musiała go rano wynosić do sąsiadki :))