31 maja 2009

zaległe zaległości ...

... tak wiem - masło maślane, ale to naprawdę zaległe zaległości. Dawno, dawno temu Zmorka zaprosiła mnie do zabawy 4 x ... 

4 miejsca, w których mieszkałam

- trzy miejsca w tym samym mieście ( Warszawie ) a dokładniej w jej prawobrzeżnej części, w obrębie tej samej dzielnicy                                                    

4 miejsca do których lubię wraca

- mój dom

- Karwia - piękna plaża - wspaniałe wakacje z dziećmi     

4 ulubione potrawy

- pierogi (szczególnie te wigilijne mojej Mamy)

- schabowy z kapustą

- zraziki wołowe

- wszelkie sałatki które zrobi ktoś inny :)

4 potrawy których nie znoszę

- wszelkie podroby

- owoce morza

- różne bardzo przekombinowane potrawy      

4 pasje

- dłubaninka wszelkiego rodzaju    - w niczym nie jestem dobra bo ciągle próbuję czegoś nowego

- programy graficzne - o których na razie wiem bardzo mało

- fotografia - o której wiem jeszcze mniej

- podróże - które odbywają się w mojej głowie i tam pozostaną

4 miejsca które bym zwiedziła, gdybym miała taką możliwość

- Barcelona - wszystko co stworzył Gaudi

-  chciałabym zobaczyć irlandzkie wrzosowiska

- kanadyjskie lasy o których czytałam jako mała dziewczynka ( indianie, traperzy, Szara Wilczyca i jej syn Bari)

- Chiński Mur - ale jakieś sto lat temu - bez chmary turystów

4 seriale, programy, które lubię

- Czterej pancerni i pies ( i inne polskie stare seriale )

- Dr House

- głównie oglądam AXN

4 miejsca pracy

- są tylko dwa - firma energetyczna RWE - przez wiele, wiele lat i obecnie szkoła - administracja

4 rzeczy które chciałabym zrobić , przeżyć

- nauczyć się dobrze fotografować

- okiełznać swoją jędzowatą naturę

- założyć schronisko dla zwierząt z prawdziwego zdarzenia

- zwiedzać co się da podróżując pociągiem

4 ulubione filmy

lubię kino, ale nie mam ulubionego filmu - wszystko zależy od nastroju, sytuacji

4 ulubionych wykonawców muzyki

jak wyżej - choć jak mówią moje dzieci najczęściej słucham "smętów"

4 rzeczy, które robię po wejściu na internet

- sprawdzam co się dzieje w grze w którą gram aktualnie :D (teraz Ikariam)

- wchodzę na bloga i czytam co nowego napisałyście i zrobiłyście

- i czasem jeszcze starcza mi czasu na sprawdzenie poczty

- a ! i jeszcze grywam w scrabble

4 osoby które zapraszam do zabawy

CYNKA, TIMBOCTOU, CWASIA, MINIMYSZ

Ufffff......

dziękuję tym co dotrwali do końca

                                                                                            

2 komentarze:

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

o kurczę - no to trochę już wiemy ;-)))
piękne plany - spełnienia życzę!!!

i
no nie wiem czy się cieszyć z wywołania do tablicy :-D?

zmorka pisze...

No, w końcu się doczekałam ;)