18 października 2009

...kolory ...

notka, którą przeczytałam u Cerie dała mi dużo do myślenia...  miłość czy przyjaźń jest ważniejsza w moim życiu ??? miłości było kilka, uczucia źle chyba ulokowane, odezwała się we mnie naprawiaczka, opiekunka ... nie potrafiłam dla siebie wyegzekwować nic ... chciałam być w centrum świata - nie wyszło ... mój Były Mąż kochał mnie tak bardzo, że nie potrafił się tą miłością podzielić z Naszym Synem i musiałam wybierać ... mój obecny Nie Mąż twierdzi że mnie kocha - ale słowo "miłość" ma zupełnie inne znaczenie dla mnie i dla Niego ... cóż bywa i tak... ale żeby nie było - nie żałuję niczego - mam dwójkę wspaniałych dzieci - bez tych Facetów by ich nie było - a co się jeszcze wydarzy - kto to wie ???   w tym wszystkim jest Moja Kasia - skarb jakich mało ! jedyna osoba w stosunku do której słowo - Przyjaciel - nie wygląda patetycznie i zyskuje nowe płaszczyzny :) bez Niej zginęłabym nie raz i nie dwa :)   dla Niej rzucę wszystko i polecę - jeśli będzie trzeba - na koniec świata :D znamy się tyle lat, że na pewno nie napiszę ile ;P   ...       ale co ważniejsze ????   na pewno przyjaźń jest sto razy lepsza niż kiepska miłość ...  idealna miłość to taka która ma w sobie przyjaźń ... tylko gdzie taką znaleźć ??? ale się zapętliłam ...  przepraszam za te wywody, mam nadzieję, że zanudziłam Was  ...( o ile ktoś to wogóle przeczytał :P )

Kasiu te kolory są dla Ciebie :D





łzy są czasem piękne, a czerń jest idealnym tłem dla żywych kolorów 

5 komentarzy:

rafija pisze...

piekne zdjecia
a zycie czasem takie skomplikowane bywa...
faceci, to gatuneeek... eeeh
w domu mam dwoch- meza i syna...
i na szczescie corke dla rownowagi ;)
ale uwazam, ze jesli chodzi o zwiazki to o wiele latwiej byloby miec zone :DDD
pozdr cieplo
xxx

zmorka pisze...

Ja chyba jestem szczęściarą... Znam mojego męża od szkoły średniej i chyba byliśmy dla siebie czym tylko można... koledzy, przyjaciele, później przyszła miłość i tak jest do tej pory :)) Chyba wszystko w naszym życiu jest ważne... szkoda by było to marnować :)
Pozdrawiam życząc miłości i przyjaźni :*

ki_ma pisze...

Zmorko - pewnie, że tak - przyjaźń i miłość razem to najfajniejsza rzecz pod słońcem - świetnie, że tak macie, super że nie trzeba wybierać :) pozdrawiam i uściskaj też Swojego Szczęściarza :D

ki_ma pisze...

rafijo - super pomysł - mieć żonę, że ja wcześniej o tym nie pomyślałam ... :P
pozdrawiam i ściskam też :)

Anonimowy pisze...

piękne te twoje intensywne kolorki...