4 października 2009

konkurs !!!

a właściwie zabawa na blogu u Marzeny, który podglądam regularnie :). zabawa nosi tytuł "w pogoni za jesienią" - umieszczamy fotki na stronie, wpisujemy sie w komentarze pod TYM postem i już :) wybrane przez Marzenkę zdjęcie - a głównie chyba jego kolorografia (;P) będzie inspiracją do stworzenia korali !!!
ja oczywiście znowu mam problem :) - jestem mistrzynią w ich wyszukiwaniu - które zdjęcie zgłosić do konkursu ???
miś miał  mi pomagać, ale zajął się kasztanami i mnie olał :)








do konkursu zgłaszam powyższe zdjęcie - jako typowego przedstawiciela jesieni :)

kolorki jak na typowym rysunku przedszkolaka - mam jeszcze takie u Rodziców w piwnicy :P


3 komentarze:

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

ojej - wszystkie niesamowite są!!!

chociaż ja (ale to ja :D) bym chciała korale (koloru) z piątego zdjęcia od góry... z tym błękitem ...
nie wiem czemu...
:*

Anonimowy pisze...

:) śliczne!

Edit pisze...

Jakie Ty piękne zdjęcia robisz !!!!
A, że uwielbiam misiaczki, to skusiłam się do Ciebie zajrzeć i zapisałam się do grona obserwatorów ponieważ jestem zauroczona fotkami.