25 października 2009

... wszyscy ...

coś robią pożytecznego, a ja tylko cykam i cykam (zdjęcia w sensie) - niedługo mogę się zamienić we świerszcza od tego cykania :D
w związku z powyższym chcę udowodnić, że nie tylko...



pierwsze dwa zdjęcia to przyszły sweter, jeszcze tylko nie wiadomo dla kogo - dla mnie czy dla córki - zobaczymy co wyjdzie :D

toto takie kolorowo - jesienne to będzie czapka, mam nadzieję, że jeszcze w tym roku - zaczęłam ją robić dwa lata temu ;P


i ostatnia rzecz to rękawiczki dla mojego Córka - rozpoczęte dwa tygodnie temu :D
teraz tylko trzeba to wszystko skończyć
i tym optymistycznym akcentem kończę drugiego już dziś posta - miłego wieczorku życzę wszystkim :D

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

to kolorowe jest super,juz widze jakby taka kapotka na mnie wygladala :)

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

to miłego wykańczania życzę - i cudeńką powstałym też proszę cyknąć fotkę ;DDD

Anonimowy pisze...

:)
och...widzę, że rączki zdolne nie tylko do fotografowania...