8 listopada 2009

kartki świąteczne

kartki świąteczne śnią mi się po nocach, widzę je na jawie, kotłują mi się w głowie - a gdy siadam do stołu to nic mi nie wychodzi .....

wszystko jest nie tak jak sobie wymyśliłam, nie ma klimatu, nastroju, poszczególne elementy nie pasują do siebie, no po prostu porażka na całej linii ......

wracam zatem do mojej jesieni ukochanej - do czasów kiedy jeszcze liście wisiały na drzewach, świeciło słoneczko i było w miarę cieplutko :))

i dalej będę oglądać Wasze kartki i wzdychać po cichutku ... ach .... och..........






6 komentarzy:

timboctou pisze...

ech... żeby jesień była tak piękna jak Twoje zdjęcia...
a wena na pewno się pojawi, tego Ci życzę :*

agawphotography pisze...

piękne, jesienne kolorki

Anonimowy pisze...

piekne te liscie

kass pisze...

Te kolorowe liście są fantastyczne! Jesień jest piękna...pozdrawiam.

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

a ja będę oglądać Twoje zdjęcia ...i wzdychać po cichu...
!!!

zmorka pisze...

Dobrze, że nie tylko ja mam niemoc tfórczą ;)) sama siebie bym chciała udusić, ale to nic nie da :( pozostaje cieszyć się kolorami zanim i ich zabraknie ;)
Pozdrawiam :)