4 listopada 2009

... wszystkie ...

... chciałybyśmy tak jak Cynka - mieć wyobraźnię, dużo zapału do pracy, całe naręcza pomysłów, umiejętność ubierania myśli w słowa tak trafnie, dowcipnie i celnie ... mnie się udało jedno - jak Cynka - jestem chora :D .....   no cóż niby nic, a jednak coś :D

poniżej fotki (robione w ostatniej chwili) kartki (robionej w ostatniej chwili) dla mojej  MAMY  na urodziny, które przypadały 1 listopada :)

i jeszcze jedno pytanie - czy "w ostatniej chwili" da się leczyć ??????????

pomocy !!!!




7 komentarzy:

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

:))))
to proszę teraz tak jak cynka czuć się duuuuużo lepiej :)))



i jak ?


(ja musiałam antybiotykiem to swoje gardło potraktować...:/)

i śliczna , gorąca karteczka :)))

ki_ma pisze...

dzięki Cynko - ja też antybiotykiem - tyle że nie gardło :) oczywiście czuję się już duuuużo lepiej :D

ki_ma pisze...

i najgorsze, że nie mogę pozwolić sobie na siedzenie w domku - do pracki trza iść, tylko dziś wolne, buuuuuu :(

timboctou pisze...

bardzo ładna kartka, szybkiego powrotu do pionu życzę :*

składART13 pisze...

choróbsko a sio !!!
kartelucha super :)

zmorka pisze...

No właśnie, lecz się Kobieto! oczywiście tylko z choroby miałam na myśli ;) karteczka śliczna, ja powinnam robić albumik, ale z naciskiem na powinnam, bo cuś mi się bardzo nie chce ;))

Anonimowy pisze...

zdrowiej!