17 marca 2009

Mam dość mdłości...

Od kilku miesięcy jest mdło - nie, nie mnie ;P - ogólnie, na świecie - brakuje konkretnych, nasyconych kolorów. I wzięło mnie - nie ma dla mnie nic konkretniejszego ponad czerń, czerwień i biel... Ptaszki znalazłam w notesie z wywiadówek jeszcze z czasów podstawówki mojego Syna - swoją drogą sporo tam ciekawych rysuneczków, które trzeba będzie wykorzystać...
Z tych ukochanych przeze mnie kolorów wyszła zakładka. Nie wiem czy już mówiłam, że poruszam się wyłącznie komunikacją miejską i bez książki nie wychodzę domu :D





Córek też czytaciel i już następna się robi :D

Czy do Was też wróciła Zima?????

4 komentarze:

zmorka pisze...

No patrz a ja się nudzę na zebraniach... ;) Bardzo fajne te ptaszki :D

Pixia pisze...

Lubię to zestawienie kolorów. Świetnie Tobie wyszły te zakładki.

Peninia / Gosia pisze...

świetne te zakładki z ptaszkami :)cudne...i to zestawienie kolorów :)
pozdrawiam :)

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

REWELACYJNEEE!!! GRAFIKA OBŁĘDNA!!!!